Nie można nie zauważyć, że dynamiczny rozwój Internetu w ostatnich latach jest spowodowany wzrostem jego znaczenia dla biznesu i handlu. Uzupełnianie oferty o sprzedaż w Sieci, wzrost jej znaczenia w kontaktach z klientem czy wręcz rezygnacja z innych form dystrybucji to zjawiska, które na stałe wpisały się już w spektrum zachowań gospodarczych.
Określenie E-commerce, czyli handel elektroniczny, dotyczy przede wszystkim możliwości prowadzenia sprzedaży lub zawierania transakcji handlowych przy pomocy środków i urządzeń elektronicznych. Najpopularniejszymi formami handlu elektronicznego są sklepy internetowe i platformy aukcyjne. Wielkość rynku e-commerce nieustannie i szybko rośnie. Według prognoz firmy Gemius, do 2010 roku będzie stanowiła już ponad 4% handlu detalicznego w Polsce.
Główne korzyści z wykorzystania e-commerce to:
- otwarcie dodatkowego kanału sprzedażowego
- oszczędność kosztów funkcjonowania (np. redukcji personelu, powierzchni magazynowych, automatyzacja części procesów)
- możliwość dokładniejszego prezentowania i szybszej modyfikacji informacji o produktach,
- uproszczenie, przyspieszenie i możliwość indywidualizacji kontaktów z klientami,
- możliwość integracji z systemami zewnętrznymi (np. magazynowymi producenta / dostawcy, księgowymi, logistycznymi oraz porównywarkami, katalogami produktów itp.)
- możliwość dokładniejszego śledzenia trendów i zachowań użytkowników oraz budowy zaawansowanych i zautomatyzowanych systemów lojalnościowych.
Jesteśmy pionierami handlu internetowego w Polsce. Nasz pierwszy sklep uruchomiliśmy już na początku 1997 roku. Od tego czasu rozwijamy tą dziedzinę zarówno pod względem technologicznym, jak i marketingowym. Specjalizujemy się w całościowej obsłudze sklepów internetowych dla naszych klientów. W ramach tego oferujemy:
- tworzenie strategii biznesowych uwzględniających e-commerce oraz pomoc w ich wdrażaniu
- tworzenie zindywidualizowanych serwisów internetowych
- projekt graficzny
- oprogramowanie dostosowane do indywidualnych wymagań i potrzeb
- dostosowanych do przyjętej strategii
- integracja z istniejącą infrastrukturą i oprogramowaniem klienta
- bieżąca obsługa techniczna serwisów
- promocja serwisów
- e-marketing
- SEO (search engine optimization)
- SEM (search engine marketing)